mandag den 20. juli 2015

Mit tøj da vi var til bryllup for to uger siden


For to uger siden var jeg til sommerens andet bryllup, og mit femte bryllup på to år - jeg er ved at være ekspert i bryllupstraditioner - og denne gang var jeg hoppet i en kjole fra H&M, som jeg købte for syv år siden. Jeg synes stadig, at den er flot, og den er ret fin til et bryllip på grund af farven og silkelooket. Den er, har jeg altid tænkt, en H&M-version af nogle af de looks, Ghesquiere lavede for Balenciaga den sæson. Jeg er glad for at kunne passe den endnu, for jeg købte den i min tyndeste periode i mine 20'ere i en XS, og i dag bruger jeg some regel small fra H&M: 

Jeg kan bedst lide kjolen med et bælte, og jeg brugte den dag et smalt elastikbælte i blåt. Jeg kan ikke huske, hvor jeg har købt det henne. Skoene er nye. De var sidste-øjebliks-sko købt hos Frank i Rødding, og de er fra et af de der mor-mærker... Tamaris, måske? Jeg havde fået to meget smertefulde vabler på begge lilletæer, så jeg ikke kunne gå i de sko, jeg havde med. Jeg måtte altså i bare tæer hen til den lokale skobutik og finde reserver. Disse - selvom de havde en lille hæl på en 5-6 centimeter - gjorde ikke så ondt. Lilletæerne sad mellem remmene, og man går overraskende godt i dem. De er måske ikke verden mest cool sko, men de er heller ikke grimme. Jeg har allerede brugt dem igen.

Ellers har jeg min elskede Bally-taske med. Mine solbriller på nederste billede var med i et Costume-blad for et par måneder siden. Vejret var varmt, så jakke eller ekstra trøje var unødvendigt. Håret var sat i en lav knold, for løst hår ville være for varmt. 

2 kommentarer:

  1. Du ser megagodt ud!!! :-) :-) :-) :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ih du er sød:) /Smiley med skævt smil og endnu skævere rottehaler/

      Slet