lørdag den 31. oktober 2015

Michael Kors' "pajamas with pearly appliqué"


Bjarke og jeg legede date night i går, og der røg dælme meget vin ned... vi gik derudover på et tidspunkt ned på Ris Ras for at drikke Syndikatets "Hippien" på fad - en rimelig awesome IPA, som vi smagte på Øllets dag i Thisted. Den indeholder dog hele 10 % alkohol, så ja... vi blev pænt fulde. Det var good times, men det er knapt så good times lige nu... jeg har med andre ord haft tømmermænd i dag!

Looket her fra Michael Kors ligner en pyjamas, der ikke er rar at sove i. De applikerede smykkeperler er nok ikke rare at ligge på. Til gengæld ligner det et festlook, der omvendt er rigtig rart at have på!

Jeg tror nu, at jeg tiltrukket af looket i dag af den grund, at det minder mig om nattøj, og jeg er megatræt... Anyways, pænt pænt... se looket på forskellige billeder fra forskellige blade herunder...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar