mandag den 2. november 2015

Friday's


Her er jeg i mit tøj fra i fredags. Jeg ville gerne have min nye nederdel på. Skjorten er måske ikke den allerbedste sammen med nederdelen, men jeg gad ikke bruge tid på at finde noget bedre, så jeg tænkte - whatever, nu vil jeg have vin! 
Skjorten er i øvrigt en ældre sag - den er over 7 år gammel, men jeg bruger den stadigvæk en del. Den er lavet i et materiale, der ikke bliver synligt slidt. Det er fedt. 
Nederdelen er ny - jeg havde den også på i sidste outfits-indlæg - og den er fra & Other Stories. Støvlerne er fra Pieces. 

Jeg har lidt makeup på, mens håret bare er luftørret. Jeg fik ikke engang redt det. Det er helt utroligt, hvor lidt jeg gider at gøre ved mit hår. Jeg burde få det klippet snart.

Jeg er ikke helt tilfreds med billederne og i særdeleshed mine ansigtsudtryk - jeg ligner en tåbe. Bjarke hader at bruge blitz, når han tager billeder, og det handler nok om, at på kameraets lille skærm ser det ikke pænt ud, når man bruger blitz, mens man ikke kan se, hvor rystede billederne rent faktisk bliver, når man ikke bruger blitz om aftenen. 
Jeg begår selv fejlen tit, fordi jeg også foretrækker at tage billeder uden blitz. 
Når man så får lagt billederne ind på computeren, så ser blitzbillederne ofte bedre ud end man troede, mens man har en masse slørede, rystede billeder. På de få halvklare billeder her har jeg så også de her mærkelige ansigter. Oh well. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


Ingen kommentarer:

Send en kommentar