tirsdag den 3. november 2015

Skjorter med oversize flæse "wild wild western style" fra Miu Miu


Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er pænt tosset med Miu Mius efteråskollektion. Den er fyldt er med separates som nederdele, skjorter, striktrøjer og fakker og små kjoler, som er de ting, jeg selv går med, men så er mønstrene, farverne, kombinationerne, materialerne forskellige og overraskende og dejligt quirky, hvilket jeg er den måde en ellers almindelig (fx) nederdel bliver speciel... Anyhoodles, i dette indlæg skal det nu handler om skjorterne.
Der var mange skjorte og mange af dem havde en strikbluse over sig, men her er det dog de strikbluse som udover fine striber og mønstre i retrostyle har fået sig en stor "Lille Hus på Prærien"-flæse, så man næsten får lyst til at danse line dance!
Jeg finder skjorterne virkelig fine, sjove og specielle - og udover striber i blå/hvid, rød/hvid og grøn/hvid, kommer skjorten også med krokodille-mønster og leopardpletter. 

I kan se forskellige billeder af de forskellige versioner herunder, men jeg skal advare jer om, at der er en del billeder, for skjorten har været populær blandt moderedaktørerne. Velbekomme.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET































Blå (vertikale striber):





Grøn:















Røde horisontale striber:











Rød vertikale striber:









Leopardprint:





















Krokodille-print:





Kjole:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar