lørdag den 9. januar 2016

Lædertop i 80'er snit med colour blocking fra Loewe


Der er bare noget helt rigtigt og meget fascinerende ved den 80'er inspirerede efterårskollektion fra Loewe. Jeg får så mange referencer i hovedet, når jeg ser den, og den smager så rigtigt i forhold til snit, farvevalg og stemning. Den passer også godt ind i den tone, man finder i cool tv-serier som The Americans og Halt & Catch Fire, selvom karaktererne deri ikke just går i looks a la Loewe. Nu er Loewes kollektion heller ikke fra 80'erne, men fra 2015. Den er ikke skabt som kostumer til et retrobal, men så tøj, vi skal gå i nu idag. Om jeg faktisk ville gå i lædertoppen, som jeg fokuserer på i dette indlæg, er nok tvivlsomt. Den ser fantastisk ud på modellerne og på billederne, men til mig? I don't think so. Der er dog andre ting i kollektionen, men det må vente til andre indlæg... Jeg er dog ret vild med stylingen herover med grå bukser og tyrkis bælte sammen med solbrillerne!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET















Ingen kommentarer:

Send en kommentar