torsdag den 7. januar 2016

Nadja Bender viser resort 2016 for amerikansk Harper's Bazaar


Jeg har haft en åndssvag dag, hvor jeg, fordi jeg ikke fik taget en pille i går, har sovet i febervildelse hele dagen og haft de mest underlige, livagtige drømme. Da Bjarke kom hjem (sent pga overarbejde), fik han endelig vækket mig, men jeg er stadig efter nogle timer, aftensmad, piller m.m. rundt på gulvet og har ondt i hovedet. Det sker desværre for mig ind i mellem, men det er altid værre, når man bør have travlt med eksamen. 

Nu har jeg så hørt lidt radio samt siddet og kigget lidt på nye modeserier og næste sæsons modekampagner.
Denne modeserie med Nadja Bender for amerikansk Harper's Bazaar er dog ikke ny, men fra sidst på efteråret, men det er ikke for sent at se billederne nu. Tøjet er nemlig resort 2016, og det må være aktuelt nu. Der er rigtig mange fine resort-kollektioner i år - mine favoritter er helt sikkert Prada, Miu Miu, Louis Vuitton og delvist Céline. 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET








Ingen kommentarer:

Send en kommentar