torsdag den 7. januar 2016

Awesome Céline kappe med tegneserieprint


Hvis jeg var en 1 %'er, så var jeg løbet ud (fløjet i min private helicopter) til nærmeste Céline-forretning og haps, købt denne totalt happyfunky kappe. Både fordi der lige nu er pissekoldt lige nu, så hvem har ikke konstant brug for at snuggle med nogle tæppeværk? Ingen går rundt på et tæppe, men dette er jo praktisk et snuggle-tæppe, som man kan gå rundt med hele tiden! Hele fucking tiden! Mmmmm... For det andet fordi look-at-that-print! Det er tegneserie-pretty. Hvis noget kan være det. For det trejde.... mere snuggling!
Jeg er rimelig solgt. Desværre er jeg ikke en 1%'er, så jeg må nøjes med at kigge på disse fine billeder af kappen fra sæsonens magasiner!!!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET














Ingen kommentarer:

Send en kommentar