tirsdag den 12. januar 2016

Street Style: Acne Velocite coat



Mange af disse billeder er ved at være et års tid gamle (ikke alle, men de fleste), da helt ekstremt mange modeller bar disse jakker under de kolde modeuger sidste år. Jeg tænker, at Acne har været betænksomme og delt dem ud til de mange modeller, der gør god reklame for jakkerne, når de fotograferes mellem shows til de sociale medier? Jeg ved det ikke. Jeg ved bare, at Acnes Velocite jakke koster over 10.000 kroner, så det er ikke en jakke, man bare lige køber on a whim. 
Designet har været fremme i nogle år nu og bliver en gang i mellem opdateret i farveudvalget, men ellers er det nok blevet en klassiker i Acnes sortiment. 
Jeg ville helt ærligt gerne have en, for den er pæn og varm og cool, men jeg ville ikke betale prisen. Selv hvis jeg havde råd (which I don't), så ved jeg, at mine omgivelser ville latterliggøre en person, der bruger så mange penge på en fucking jakke, lige meget hvor meget, man råber 'investering', 'klassiker' og 'holder hele livet', men sådan er mine omgivelser (jeg ville være ligeglad, hvis ikke jeg var delvist af samme mening). Hvordan mon dine er?
Jeg har vist nok lavet et indlæg før, men hvad gør det... Se alle modellerne, fashionistaerne og kändiserne i Velocite-jakkerne herunder.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar