onsdag den 23. september 2009

Androgyn styling





Der er efterhånden flere magasiner, der skyder serier, hvor modellen styles androgynt. Jeg har før vist serien med Anna Selezneva fra fransk Vogue, som var både hot sister og smuk bror. Danske Louise P var også både sexy lady og young lad i seneste danske Elle. Anyhoodles, jeg digger lidt det androgyne look. Jeg er selv en del mere feminin, vil jeg tro, og mon ikke min kæreste er glad for det, men der er nu bare et eller andet sexet over kvinder, der ikke bare er kvinder, om man så sige. Det minder mig om Caryn fra min amerikanske high school, der som den eneste til prom ikke dukkede om i stor prinsessekjole, men kom i tætsiddende hvidt jakkesæt, hat på skrå og stilletter og stjal alt opmærksomhed. Sådan skal det gøres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar