torsdag den 29. oktober 2009

Fremme i stiletten



Da jeg kom hjem her til aften efter en lang dag på arbejdet og en fyraftensbajer på først Din Nye Ven og dernæst Salonen (to absolutte favoritter i Indre By!!), lå der en stor pakke til mig i postrummet. Det var mine længe ventede stiletter fra Asos.com, som jeg købte for nogle uger siden. De kostede med forsendelse under 300kr, så jeg var meget spændt på, hvordan de så ud i real life, men de er skønne. De passer perfekt og er overraskende rare at have på til trods for en killer hæl. Så jeg skiftede lige fra ankelstøvler til nye hæle og tog et dagens...
Det har været en god dag... jeg har følt sygdom komme snigende hele dagen, men der er intet som øl, der kan kurere den slags. Og var det i øvrigt anden gang på tre dage, at jeg spiste på Salonen. Både Grammofon og HiFi på deres menukort kan anbefales. Særligt når de toppes med en øko-thy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar