torsdag den 29. oktober 2009

Missing In Action

Jeg er rimelig tosset med M.I.A. Først og fremmest har hun begået to album, som ikke bare varerøretæveindbydende fantastiske og in your face, da de udkom, men som stadig holder. Hendes andet album Kala røg endda til tops på Rolling Stone's liste over bedste albums det år. Velfortjent!


Jeg elsker, at hun er en fantastisk farveladebombe og fuldstændig frygtløs, når det gælder tøj og accessories. Hendes ørering på første billede ligner den, som modella på forsiden af seneste Cover havde på. den er smuk. På næste billede er blusen ret fantastisk med sine beherskede frynselag.

Ærmet her er for sejt! Sådan en hoodie må jeg dælme også have mig!!


Eller disse handsker. De er da megaseje!

Frygtløs!

Jeg er helt sikker på, at det ikke er sidste gang, at jeg kommer til at vise billeder af M.I.A. Der er nemlig mange flere, hvor de kommer fra. Nu vil jeg smutte på jobberen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar