lørdag den 5. november 2011

Going out


Vi skal til Malk De Koijn-koncert i aften. Lige nu sidder jeg og venter på, at drengene kommer tilbage med pizza. Bjarke var ikkke imponeret over aftenens outfit. Han synes, at jeg er meget lidt hep hop og alt for lidt skanky, men jeg føler mig nu godt tilpas (selvom jeg ser rimelig cranky ud på billederne. Don't mind that).

Jeg har klippet mine bukser op langs den ydre syning for neden, hvilket jeg egentlig har villet gøre i et stykke tid, men da det er mine yndlingsbukser, så er det også ærgerligt at ødelægge dem? Nu er der ingen going back, men jeg synes, at det ser fint ud. På billedet ser det ud som om at jeg har længere ben. Det kan aldrig være en dårlig ting!
Jeg har fundet nogle fine leopardstrømper frem, som jeg engang fik i gave fra min søde veninde. Skoene er fra Marc by Marc Jacobs og  skjorten fra Gestuz.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar