tirsdag den 8. november 2011

Toback to the fromtime


Som I kan se, så er jeg gået tilbage til mit gamle layout. Og i den anledning fandt jeg nogle gamle billeder af mig selv frem. De er begge fra 2008, hvor jeg lige havde klippet håret kort. Dengang ville mit hår krølle helt vildt, hvis det regnede. Og da det var efterår, så regnede det hele tiden.
Håret var i øvrigt en katastrofe bagtil, og det var et endnu større helvede at vokse ud. Det sagt, så synes jeg egentlig, at jeg ser meget sød ud!?

Men gammelt layout... Tja, jeg kunne på den ene side godt lide de nye dynamiske visninger, men jeg tror, at jeg venter til Blogspot har fået styr på det hele. Det er irriterende ikke at kunne have sin egen header. Jeg var også sindssyg træt af, at søgefunktionen ikke fungerede særlig godt, så det var svært at finde gamle indlæg. Det var også mere besværligt at skrive indlæg. Det hele virkede meget tungt.

Nogle gange skal man ikke være så bange for at tage et skridt baglæns. Nu prøver jeg lige at vende tilbage til good ol' times, men læg endelig en kommentar, hvis I har noget at sige til mit layout?

2 kommentarer:

  1. Elsker layouttet og billederne <3

    SvarSlet
  2. Også mig! Fine billeder og det gamle layout er bedre og pænere!

    SvarSlet