mandag den 7. november 2011

What's the matter Mary Jane



Jeg er begyndt at trænge til et par nye sko. Psykologisk, that is. Jeg har selvfølgelig sko nok til flere år og ingen har død og pine brug for høje hæle, men jeg er sikker på, at jeg hører til den type, hvis psykiske velbefindende afhænger af nye pæne sko en gang i mellem.
Lige nu vil jeg meget gerne have et par Mary Janes. De er flotte til både den 60'er inspirerede mode lige og til den 20'er inspirerede mode, som jeg også er ret vild med for tiden. De er både pæne og praktiske. Remmen holder skoen på plads og gør dem til udmærkede dansesko.
Jeg har fundet en masse sko fra de forskellige high street webshops, som vi alle har råd til (næsten da).

Øverst: Office UK, Asos, Topshop



Repetto, topshop, topshop



Dorothy Perkins, Asos, Topshop



 Office, Asos, Asos

Office, Dorothy Perkins, Topshop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar