torsdag den 23. februar 2012

Florence in McQueen


Jeg er meget begejstret for Florenche Welch (Florence + The Machine). Hun er sej, og jeg er vild med hendes stemme. Hun er måske den eneste, jeg lige kan komme i tanke om, som ikke irriterer mig, selv når hun fraserer og fraserer og fraserer... Hendes storladne popmusik fungerer virkelig for mig, når jeg går ture på kolde, mørke aftenener. Og det fungerer også, når man danser foran spejlet, fordi man virkelig kan lege diva... Modemæssigt er hun også interessant, fordi hun er altid iklædt fantastiske rober, når hun optræder.  Til Brit Awards forleden var hun iklædt hele to kjoler fra Alexander McQueen. Særligt kjolen, som hun optrådte i, var spektakulær. Fantastisk. Den anden kjole er også flot, men fungerer nok ikke for alle. 

Lige nu er min yndlingssang fra den nyeste plade Spectrum.





2 kommentarer:

  1. Går lidt og håber at hun er en af de kommende navne på Northside her til sommer.. Fingers crossed :)

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville være et scoop. Jeg var ikke på Roskilde, da hun spillede der, men mine venner sagde, at hun var for sej!

      Slet