søndag den 6. maj 2012

Les jeunes de Paris

Jeg elsker Saturday Night Lives indslag "Le jeunes de Paris".  Emma Sone og Zooey Deschanel er blandt mine yndlingsskuespillere inden for komedie-genren, så I får lige to af deres afsnit. De er virkelig fine begge to.
Emma Stone har været vært for SNL to gange. Hendes afsnit her er fra hendes første optræden. Anden gang lavede hun endnu et afsnit af Les Jeunes de Paris, men jeg kan ikke finde det på nettet. YouTube og Vimeo fjerner mange af deres SNL-skits. Man kan købe dem på iTunes, så det er nok derfor, at de bliver fjernet så hurtigt. Emma Stones anden optræden er ellers bedre i mine øjne end den første. I kan dog se et sammenklip her. Damn, jeg vil gerne kunne danse som Emma Stone.

I Zooeys indlag medvirker Jean Dujardin også, og det kan vi (mig!) godt lide!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar