tirsdag den 11. september 2012

Old prada


Billedet her er fra en Prada-reklame fra 2005. Jeg var helt vild med billedet dengang. Jeg kan huske, at jeg scannede siden ind på computeren og brugte billedet som forside til mit hjemmelavede modemagasin (dem har jeg lavet mange af i min ungdom). 
Jeg var vild med farverne. Gyldne og grønne farver. Så smukt. Hatten mindede mig om en fugl. Min onkel havde en ara på et tidspunkt. Den mindede mig om den. Jeg var også ret forelsket i uret. Firkantet og farverigt, sejt.
I 2005 vidste jeg godt, at Prada var et fancy mærke, men i Danmark blev der i den periode snakket mere om Burberry, Louis Vuitton og Chloé. Jeg kan ikke ud fra dette billede huske kollektionen på catwalken. Det var ellers et godt år modemæssigt.
Jeg er i øvrigt stadig helt vild med billedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar