tirsdag den 11. september 2012

Young Turks


Jeg elsker modeserier. Jeg ved ikke hvorfor. Det gør jeg bare. Nogle gange er det tøjet. Andre gange konceptet. Nogle gange fotografens stil og stemning. Nogle gange er det modellen. Måske tiltrækkes jeg af ansigtet. Af kroppen. Jeg ved det ikke helt.
Denne serie er fra V og er med en af mine yndlingsmodeller, Kati Nescher. Den er fotograferet af stjernefotografen Mario Sorrenti. Der er smæk på farverne, og man kommer ud i gaderne i Tyrkiet. Det er ikke ligefrem dagligdagsstyling, men vi får set nogle af de mest interessante looks fra de store modehuse dette efterår. 
Den kandiderer ikke umiddelbart til årets modeserie, men den er cool. 
Åh, jeg kunne lave indlæg med modeserier hele tiden... Modeserier er nice.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar