torsdag den 13. marts 2014

Nadja Bender i tysk Vogue


Nadja Bender er endnu engang i Vogue - denne gang tysk Vogue. I forhold til at nuppe flest Vogue-editorials, må Bender være Danmarks mest succesrige model i øjeblikket. 
Serien signalerer sommer, og jeg kan godt lide farvene i billederne. Stor kunst er det ikke og jeg er heller ikke superinspireret af stylingen, men jeg er nede med the location:)

Tysk Vogue April ser i øvrigt ud til at blive et udmærket nummer. Der er nogle virkelig smukke modeserier med Chanel og Dolce & Gabbana Haute Couture (!!) samt en cool Parisienne-esque modeserie med Claudia Schiffer. Elisabeth Erm har også en modeserie, som ser fin ud. Tysk Vogue har altid en ret god kunstsektion med, og jeg synes faktisk, at det er en ret stærk Vogue-udgave. 

Jeg har i de sidste par måneder haft stor lyst til at købe tysk Vogue, men har ikke gjort det, fordi jeg skal spare og ikke kan tysk - der skal noget ekstra EKSTRA til, før jeg køber et blad, jeg ikke kan læse i. 
(Bevares, før nogen siger, at tysk er let, så ja, jeg kan gætte mig til en del på tysk. Hvis jeg tager mig god tid, kan jeg godt forstå en god slat af en tysk artikel i et modeblad, men jeg har bare aldrig haft tysk i skolen).

Anyways, se alle billeder efter hoppet. Tryk læs mere herunder!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar