tirsdag den 21. juli 2015

Céline: strik med frynser



I augusts måneds udgave af engelsk Vogue er der en lille sjov liste over ting, som "alle moderedaktører siger, men IKKE mener":

1. "Oh, this old thing..."
2. I weekenden går jeg bare rundt i min kærestes cashmere-pullover
3. Jeg planlægger aldrig, hvad jeg skal have på.
4. Jeg går aldrig med ægte pels.
5. Jeg er ligeglad med mærker.
6. "I'm over Céline".

Og apropos sidste punkt, så er her lidt Céline ss15 med frynser at muntre sig på. Der er lidt forskellige styles. Den første er ret sjov synes jeg, fordi det ligner bukser, når man står stille, men som man kan se, når man bevæger sig, så er det en nederdel.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


















Sort kjole:










Hvid kjole:

















Hvid trøje:





Hvis trøje med cutouts:














Ingen kommentarer:

Send en kommentar