torsdag den 29. oktober 2015

Asymmetrisk strik fra Stella McCartney


Stella McCartneys asymmetriske striktrøjer/kjoler ser vildt godt på billeder, men hvornår er det lige, man kun fryser i den ene side og den ene arm? 
Jeg kan ikke se, hvornår man ville gå med trøjen. Man tager ikke strik med rullekrave på medmindre det er koldt, er min erfaring. Selvfølgelig kan man tage en tyndere langærmet bluse på under strikken. Man behøver ikke være topløs under strikken ligesom øverst, men alligevel.

Jeg havde engang en kortærmet rullekravestrik, købt som ung teenanger efter at have set seje Lotte fra Kolding i en lignende trøje... jeg fik den aldrig rigtig brugt, for man går ikke i kortærmede trøjer, når man har lyst til rullekrave. Samme fornemmelse får jeg for den her... I don't know.
Senere nede blandt billeder kan I se Stella MacCartneys version i hvid - den har i det mindste ikke rullekrave, men stadigvæk?

De er pæne, som sagt, på billeder. Og hvem har sagt at mode er praktisk?

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


































Ingen kommentarer:

Send en kommentar