torsdag den 17. december 2015

Theme: Coffee


Jeg elsker min kaffe. Særlig min morgenkaffe. Her om vinteren kan jeg desværre også rigtig godt lide aftenkaffe, hvilket har den uheldige effekt at gøre det endnu sværere for mig at falde i søvn end det i forvejen er, men det er bare så dejligt med noget varmt at drikke i kulden.. og jeg er ikke den store teelsker!

I dette indlæg har jeg samlet billeder fra diverse modeblade, hvor modellen drikker kaffe. Jeg har lavet et indlæg med den slags billeder før, og disse billeder har jeg samlet siden sidst. 25 styks i alt - både nye billeder og vintage.
Jeg synes, at det er sjovt med motiver, der går igen.. og igen. At drikke kaffe er selvfølgelig også en hverdagsting for rigtig mange mennesker, så det giver god mening, at modebladene lader sig inspirere af det. Også selvom vi på billederne også ser modeller i couture-kjoler sidde alene på en café.. det sker nok ikke så tit i hverdagen!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar